vrijdag 27 april 2012

Nog 3 maanden...

En weer een maandje minder.. Deze maand wat kleine dingetjes geregeld. Goede wandelschoenen voor dochter, wandelstokken voor onze alle vier. Ik heb voordelig via internet een rugzak (met een 2 liter waterzak) gekocht in China en het schip is nu ruim een maand onder weg (als het goed is). Ik ben benieuwd of dit goed gaat en of ik er nog BTW en invoerrechten over moet betalen. Geen idee. Ook al vast een reisverzekering afgesloten. Keurig netjes engelstalige 'Health Protection Identification Certificates' gekregen om te voorkomen dat je eventuele zorgkosten zelf moet voorschieten. Het bleek dat een doorlopende verzekering veel goedkoper was dan een kortlopende verzekering. Overmorgen is het 90 dagen voor ons vertrek en dan kunnen we onze vliegtuigstoelen van de KLM-vluchten uitzoeken. En verder een parkeerplek gereserveerd voor onze auto op P3 lang parkeren op Schiphol. Voor het '9/11 Memorial' in New York heb ik 'Free Visitors Passes' gereserveerd.  Best lastig om nu al op een half uur nauwkeurig in te schatten hoe laat we daar zullen zijn. Ik ben nu begonnen met het uitzoeken welke toegangskaarten we verder van te voren al willen kopen. Schiet niet echt op, want ik via links kom ik steeds weer op allerlei reisblogs terecht en lees ik al die geweldige reisverhalen. Maar wél leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten