zaterdag 7 januari 2012

Upgrade huurauto van Midsize SUV naar Standard SUV

Ik dacht met een Midsize SUV al een flinke wagen geboekt te hebben. Maar na het lezen van diverse forums en blogs begon de twijfel toe te slaan. Passen al onze koffers wel allemaal achterin? We willen ter plaatse ook een koelbox aanschaffen en daar moet je ook nog een beetje fatoenslijk bij kunnen... Eerst nog overwogen om een upgrade-voorstel ter plaatse af te wachten. Ik heb vervolgens deze vraag maar uitgezet om het forum van allesamerika.com. Op basis van de adviezen (top!) besloten om de upgrade direct maar te regelen. In mijn beste duits een mailtje gestuurd naar usareisen.de. Ze begrepen me ook nog, want ik kreeg direct een upgrade-voorstel.  Het wordt nu een auto in de categorie: Ford Explorer, Chevrolet Trailblazer, Toyota Highlander, Jeep Grand Cherokee. LEUK! :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten