zaterdag 12 november 2011

Klaar!

De huurauto is ook geboekt, een midsize-SUV. Geboekt via  de Engelstalige site van usareisen.de bij Alamo.  Ik kreeg overigens een bevestging van ruim 18 pagina's in het Duits, dus ik moet alsnog met verdiepen in de Duitse 'kleine lettertjes'. Hiermee is de reis compleet.

Wellicht hier en daar nog een ticket boeken, maar de overnachtingen en het vervoer zijn geboekt! Afgelopen weken heb ik hier veel tijd in gestoken en ik zal zeker even moeten afkicken...Ik vond het geweldig om dit allemaal uit te zoeken. Aan de andere kant is het ook wel even goed om weer wat afstand te nemen. Het duurt tenslotte nog 8 maanden en 15 dagen voordat we vertrekken. Ik ben erg tevreden met hetgeen nu geboekt is. Alleen nog een beetje twijfel over het hotel in Washington DC. Verder heb ik mezelf een Trotter-reisgids cadeau gegeven. Hier heb ik ook al leuke tips uitgehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten