zaterdag 8 januari 2011

Nieuwe verslaving

Het lezen van de de reis-blogs van anderen is echt geweldig!
Heel divers in de wijze waarop een ieder verslag doet van zijn of haar ervaringen. Jonge jongens voor het eerst op een grote reis, die vol humor hun ervaringen beschrijven, stellen op leeftijd die alleen maar zeuren over wat er allemaal mis is... Al lezende erg leuk om je een beeld te vormen van deze mensen, maar ook van hun ervaringen. De tips die vaak gegeven worden lijken me zeer bruikbaar. In mijn vorige blog begon ik over het aantal nachtjes slapen. Nu we dan toch met de countdown zijn begonnen, ben ik er maar op zoek gegaan naar een counter die aftelt. Natuurlijk weten we de vertrekdatum nog niet, maar als uitgangspunt heb ik 15 juli 2012 genomen. Dus die ga ik maar even testen...=html-code. Komt ie:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten